Ճամբարային օրագրապատում

Ինչպե՞ս ես վերաբերվում ճամբարներին։

Քանի որ ես շատ եմ սիրում ճամբարներ, այդ իսկ պատճառով ինձ դուր է գալիս հունվարյան ճամբարը:

Ինչո՞վ է տարբերվում ճամբարը քո դպրոցական առօրյայից։

Ճամբարը տարբերվում է իմ դպրոցական առորյաից նրանով որ մենք  աշխատում ենք ջոկատներով ու ամբողջ ճամբարը դասերի փոխարեն նախագծեր է:

Նշի՛ր ձմեռային ճամբարի առավելությունները։

Ձմեռային ճամբարի առավելությունն այն է որ մենք ջոկատներով աաշխատելիս ծանոթանում ենք նոր երեխաների հետ ու իրար ավելի լավ ենք ճանաչում:

Ճամբարում ամենից շատ քեզ ի՞նչն է գրավում։

Ինձ ամենից շատ գրավում է մեր ուսումը:

Ի՞նչ կարծիք ունես ճամբարային ջոկատների վերաբերյալ։ Լա՞վ է, որ խառը խմբերով եք աշխատում։ Նշի՛ր երեք առավելություն։

1)Մեն նոր ընկերներ ենք ձեռք բերում

2)Իրար ավելի լավ ենք ճանաչում

3)տարբեր տեղերից յուրեր ենք ունենում որոնք ծրագրեր են սովորեցնում իրենց մասին են պատմում:

Ի՞նչը կփոխեիր քո ճամբարային օրակարգում։Ես ոչ մի խորուրդ չեի տա:

Ի՞նչ խորհուրդ կտաս ջոկատավարներին։Ոչ մի խորուրդ չեմ տա իմ ջոկատավարներին:

Ի՞նչ կառաջարկես ճամբարական ընկերներիդ։

Ես կառաջարկեի իմ ճամբարական ընկերներին որ բոլորը միասին ընկերություն անենք:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *